Edukačná online kampaň na sociálnych sieťachnpre spotrebiteľov a mladú generáciu
- Hlavná stránka
- Partneri projektu
Edukačná online kampaň na sociálnych sieťach (Facebook, Instagram) pre spotrebiteľov a mladú generáciu „Označovanie, bezpečnosť a kvalita mäsa a mäsových výrobkov
Zámerom projektu je edukácia spotrebiteľov a mládež a poskytovanie zrozumiteľných informácií na vybrané témy prostredníctvom sociálnych sietí priamo od výrobcov v súlade s legislatívou EÚ. Informácie sa vzťahujú na kvalitu, bezpečnosť a označovanie mäsa a mäsových výrobkov a na praktických príkladoch približujú spotrebiteľom a mládeži zaujímavosti z danej oblasti.
Celkovým prínosom projektu je celkové zlepšovanie informovanosti spotrebiteľov v oblasti bezpečnosti, kvality a označovania mäsa a mäsových výrobkov či benefity ich konzumácie z ohľadu nutričného zloženia.
Spotrebiteľ a mládež takýmto spôsobom získava nový zdroj informácií a postupne sa vzdeláva v témach, ktoré ho zaujímajú.
„Tento projekt je spolufinancovaný Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky.“

